Tyimességek

...avagy Tyima gondolatai.

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

Itt a nyár-tehát sör!

E-mail Nyomtatás PDF

-Méghozzá nem is akármilyen! Jólesően habzó, illatos, a pára lecsapódva a pohár szélén, és midőn belekortyolsz, megszűnik a világ...Mert a magyar sör, bizony világhírű! Erre a bizonyság:

"Idén is nyert hazai sör a Monde Selection nemzetközi versenyen. A Dreher Sörgyárak Zrt. a Kőbányai márkáját indította, melyet aranyéremmel jutalmaztak. „A Kőbányai idei aranyérme annak a remek hagyománynak a folytatása, ami a Dreher Sörgyárak szereplését jellemzi a Monde Selection megmérettetésen - mondta Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója. A Kőbányai sörünk a piacon a negyedik legnagyobb volumenben értékesített márka, ami bizonyítéka annak, hogy a magyar fogyasztók értékelik a minőséget és a hagyományt, hiszen nem először nyert aranyérmet az elismert belga sörminősítő versenyen. Közeleg a nyár, fogyasztónk minőségi felfrissülésre vágynak, ezért nemsokára indul a Dreher Szomjoltóság csapata a kiemelt Kőbányai sör területekre, médiakampánnyal és rendezvényekkel támogatva. Az év hátralévő részében a márka egyik legfontosabb értékére fókuszálunk, a frissítő jellegre, a felfrissülésre" - tette hozzá Kerekes Péter.

Évről-évre egyre több termék érkezik a világ minden tájáról, hogy a zsűri elismerését elnyerje: az idei díjakért több mint 80 országból, összesen 2450 termék pályázott. A sör az egyik legnépszerűbb kategória - minden évben közel kétszáz márkát neveznek. A sörök zsűrizésében neves sörfőzők, Michelin-csillagos séfek, mester sommelier-ek, táplálkozás- és egészségtudományi szakemberek, valamint a legjelentősebb söripari szervezetek vettek részt.A Kőbányai sikere annak a hozzáállásnak az eredménye, ami a Dreher Sörgyárak minőség iránti elkötelezettségét jellemzi. A legfontosabb számunkra, hogy a termékeink a legmagasabb minőséget képviseljék, ennek az elvnek rendeljük alá cégünk teljes működését az alapanyagok kiválasztásától kezdve a sörfőzésen át a forgalmazásig és a fogyasztókkal való kapcsolatig. Ennek elismeréseként tekintünk, és büszkék vagyunk a Monde Selection versenyen elért aranyéremre és arra, hogy 1980 óta termékeink folyamatosan a legmagasabb minősítésekkel térnek haza" - mondta Kovács Sándor Lóránt, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalatfejlesztési igazgatója.

A vállalat különböző termékeivel 1980 óta folyamatosan részt vesz a versenyen és az elmúlt 31 évben 66 éremből álló gyűjteményre tett szert, melyek között 49 arany, 13 ezüst és 4 bronz található, miközben tavaly a Dreher Classic termék elnyerte a Nemzetközi Kiváló Minőség Trófeát is, az egymást követő három évben szerzett aranyérem elismeréseként.

A Monde Selection díjról:

Az 1961-ben alapított Monde Selection célja, hogy megtalálja a világ legkiválóbb termékeit, amiket két arany, egy ezüst és egy bronz fokozatban jutalmaznak, összesen 8 kategóriában. A termékek minősítése 20 különböző paraméter alapján történik, többféle minősítési módszer alkalmazásával: a szigorú laboratóriumi elemzésektől kezdve az érzékszervek által történő vizsgálatig. Tehát a kóstolás és az analitikai eredmény egyaránt számít az eredmény meghozatalakor.

 

Szóljon hozzá!

tyim elvben egy demokratikus, szókimondó portál! De azért vannak illemszabályok, melyeket nem illik áthágni! Ha mégis mutatkozna szándék, tyim éber...


Biztonsági kód
Frissítés

Keresés

Jelenlévők

Oldalainkat 94 vendég böngészi
A site hozzáadása a KedvencekhezAz oldal hozzáadása a KedvencekhezBeállítás kezdőlapnak!Oldal megosztásaOldal elküldése emailkéntOldal nyomtatása